بهترین برند لوازم آرایشی ایرانی

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

بهترین برند لوازم آرایشی ایرانی

خرید و استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت برای بسیاری از خانم ها به مشکل اساسی تبدیل شده است، زیرا دیدی کلی از برندهای موجود در بازار ندارند و بهترین برندهای لوازم آرایشی را نمی شناسند. البته حق با آنهاست، زیرا با وجود افزایش روزافزون برندهای لوازم آرایشی در دنیا، انتخاب بین آنها دشوارتر شده است. همچنین ریسک فروش لوازم آرایشی تقلبی به جای برندهای اصل موضوع دیگری است که برای خریداران مشکل ساز است.

از آنجایی که برای زیباتر شدن از لوازم آرایشی استفاده می کنیم، نباید با استفاده از محصولات تقلبی، سلامت پوست خود را به خطر بیندازیم. در این مقاله از سری مقالات مجله فروشگاه اینترنتی گالری بانه قصد داریم شما را با لیست بهترین برندهای لوازم آرایشی زنانه با قیمت مناسب در سال 1401 آشنا کنیم که در این لیست می توانید پرفروش ترین و پرفروش ترین ها را بیابید. برندهای معروف ایرانی و خارجی در بازار.

محصولات آرایشی به خصوص لوازم آرایشی در دنیا فروش زیادی دارد و افراد زیادی از آنها استفاده می کنند. این روزها توجه تنها به نام تولیدکنندگان معروف و بزرگ، ملاک خرید لوازم آرایشی و بهداشتی نیست. بلکه کیفیت نقش مهم تری در این زمینه دارد. به عنوان مثال، هنگام خرید خط چشم، قطعا نه تنها به برند، بلکه به کیفیت آن نیز اهمیت می دهید. همچنین زمانی که می بینید محصولی از دو برند مختلف دارای کیفیت یکسان اما قیمت های متفاوت است، برند ارزان تری را انتخاب می کنید. بنابراین خواندن این مقاله برای شما ارزشمند خواهد بود.

 

بهترین برند لوازم آرایشی ایرانی

شرکت های ایرانی در سال های اخیر سعی در ارتقای کیفیت محصولات خود داشته اند. قیمت محصولات خارجی آنقدر بالا رفته که اکثر ما قادر به خرید آن نیستیم. از این رو تولیدکنندگان ایرانی با فراهم کردن شرایط بازار و رقابت سعی در جلب رضایت مشتریان تا حد زیادی داشتند. در ادامه بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی را می بینیم که در سال 1378 توانسته اند فروش خوبی داشته باشند.

 

برند ایرانی کامان

یکی از اولین برندهای ایرانی که از آن نام می بریم برند کامان است که در زمینه محصولات چرمی فعالیت می کند. این برند با تولید محصولات مراقبتی و بهداشتی باکیفیت خود توانسته است جای خود را در بازار رقابتی این محصولات باز کند. محصولات این شرکت دارای مجوز از آزمایشگاه های معتبر سوئیس بوده و طرفداران زیادی دارد.


برند لوازم آرایشی سینره

سینره یکی دیگر از شرکت هایی است که توانسته در تولید لوازم آرایشی در ایران عملکرد خوبی داشته باشد. این شرکت که در سال 1376 تاسیس شده است توانسته محصولات خوبی در زمینه پوست و مو تولید و معرفی کند. این برند همچنین محصولات خود را بر اساس مواد گیاهی و طبیعی که مورد تایید پزشکان متخصص است تولید می کند.

 

محصولات برند مای از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی شرکت مای سال هاست که در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی در ایران فعالیت می کند. محصولات این شرکت جزو پرفروش ترین و موفق ترین محصولات ایرانی است. این شرکت محصولات خود را زیر نظر شرکت آلمانی Kahl & CO تولید می کند که باعث افزایش اعتبار آنها می شود. محصولات آزمایشگاه های حرفه ای این برند قابلیت رقابت جهانی را دارند.

 

لوازم آرایشی کالیستا

یکی از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی ایرانی که چندین سال از فعالیت خود می گذرد، برند کالیستا می باشد. این شرکت که از سال 1393 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، حدود 10 سال است که واردکننده لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد. مواد اولیه محصولات برند آرایشی و بهداشتی کالیستا از کشورهای اروپایی مانند فرانسه و انگلستان و همچنین از آمریکا تامین می شود.

 

شرکت آرایشی و بهداشتی سی گل

آخرین برندی که در لیست بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی سال 99 معرفی می کنیم، شرکت آرایشی و بهداشتی سی گل است. این شرکت که با بسیاری از برندهای معروف دنیا مانند ویشی و لورآل همکاری داشته است در سال 2001 گواهینامه ISO 9002 کانادا را دریافت کرده است.محصولات این شرکت که توسط بسیاری از پزشکان متخصص توصیه می شود توانسته فروش خوبی داشته باشد. در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی ایران

 بهترین برند لوازم آرایشی خارجی در سال 1401 علاوه بر برندهای ایرانی، شرکت های لوازم آرایشی خارجی نیز در سال جاری توانستند فروش و محبوبیت خوبی در بازار ایران کسب کنند. در ادامه تعدادی از معروف ترین و بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی خارجی ایران در سال 1999 را نام خواهیم برد.

 

محصولات لورآل

یکی از معروف ترین و البته پرطرفدارترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا لورآل است. این شرکت فرانسوی توانسته در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی ایران به موفقیت های بزرگی دست یابد. محصولات این شرکت نه تنها برای بانوان، بلکه برای کودکان و آقایان نیز ساخته شده است. اکثر محصولات لورآل عوارض بدی برای پوست شما ندارند و بیشتر به سراغ برندهای داروخانه می روند.

 

برند کلینیک جهانی

برند جهانی کلینیک یکی از محبوب ترین شرکت ها در تولید و توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد. محصولات تولید شده توسط برند کلینیک نه تنها هیچ گونه عارضه ای برای پوست شما ندارند، بلکه اکثر محصولات مراقبتی آن دارای خواص درمانی نیز هستند. هیچ زنی در دنیا نیست که حداقل با آنها آشنا باشد، حتی اگر استفاده نکرده باشد


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 31 فروردين 1401 ساعت : 18:12
بازدید : 363